Sele 10 spänn!

Hej! :)

Jag tänkte jag skulle testa att blogga ifrån Iphonen men tror ni det funkar eller? Neej! Jag lackar ur! :@

Det var ju ett tag sen sist men det har inte hänt så mycket. Sotis och Ella är friska och Mollys knöl är borta! :D Det var alltså ingen tumör så frågan är vad fasen de var för något? :/ Jag är iaf skit glad att den är borta! Phuu! De här var ju iof ganska stora nyheter xD

Idag har jag varit i Linköping med mamma. Vi gick en sväng på Ikea och olika djuraffärer. Skulle även bli en snabbis på Coop men väl där fastna jag i deras 10 kronors hörna. Dom hade massa lådor med "skräp" as kul ju ;) Jag köpte en sele, koppel, dörrkrokar, spännen, kameraväska m.m. för bara 10:-/st :) Så fort vi kom hem testa jag selen och kopplet på Ronja xD Hon vart as nöjd, sprang runt som en toka! :D



Nu har jag precis lagat lite mat till mig och råttorna eller jaa jag äter mest bara för att jag ändå lagar något till dom X) Ha de så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0