Lugn helg

Hejsan!

Det blir jämnt lugna heller nu, har jag blivit gammal? Eh jag vet inte vad som hänt, eller jo det kan ju ha att göra med att jag är tokförkyld hela tiden. Det går liksom aldrig över. :/ Trååk.

I alla fall, i onsdags kom Emmsi hit efter sitt jobb och vi käkade tacos, mums. Jag hade också fixat efterrätt kladdkaka och grädde ;) Vi slappa sedan under kvällen och kollade lite serie avsnitt. I torsdags efter jobbet följde Madde med mig hem och vi åt lite mat och kollade in Halloween kostymer, vi hittade några som vi kanske klickar hem men enligt mig är det så fula, dyra och konstiga kostymer överallt :S Får se hur det blir.
Igår kom Malin och Johan hit, vi käkade pizza/kebab och kollade på Idol. Det var helt rätt som åkte ut, har aldrig fattat varför han blev ett wildcard eller varför han varit kvar så "länge".

Idag har jag inte gjort så mycket. Råttorna har fått rent och nytt. Jag har också lagat mat! Tro det eller ej ;) Men det blev köttfärspaj med massa sallad. Blev faktiskt as gott :) Det tyckte pappa med, och han var tvungen att säga sin vanliga kommentar : Det här får du ta och göra om. xD
Imorgon blir det häng med Madde och checka in innebandyn, Finspång möter Lillån.

Nu ska jag mysa med råttorna och kolla tv eller något ha de bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0