Lucky 7

Tjaabba tjena!

Har spenderat dagen med Verre på Lucky 7 och jag är sjukt sugen på att göra en eller två egna tattos nu. Martin är ju bara för sköööön! Ska absolut boka en tid hos honom snart tror jag, om jag vågar xD Vore najs i alla fall.

Nu är jag hemma och gosar med tottisarna (läs råttorna) samtidigt som jag heytellar med lite folk, bland annat Jonna. SKOJ! :) Länge sen man hörde hennes röst, vi planerar en trip som gammeltanter till Ullared! xD hihi. Alltid kul att åka dit och köpa massa skräp men att kalla sig själv gammeltant är inte lika kul, men men vad gör man inte för att slösa lite mer pengar ;) :)

Nu ska jag fortsätta med mitt och dricka cola. I'm addicted! :/


Kommentarer
Postat av: Jj

Vad vill du tatuera in då? :) och goo Ullared!!

2011-10-12 @ 20:54:53
Postat av: Svar till Jj

Jag har några små texter jag funderar på :) Men enligt Martin skulle jag ha en Nasse och en stor regnbåge på hela ryggen xD haha så skön kille! Yes goo goo gooo! :D

2011-10-12 @ 21:07:57
URL: http://linaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0