Lördag 15/10

Hejsan!

Har bara jobbat lite torsdag och fredag samtidigt som jag har heytellat vidare med folk ^^ Det är bestämt nu att den 8 november åker jag, Jonna och Emma till Ullared och shoppar söööönder, eller?! :P Ska bli as kul! Har också uppdaterat Iphonen med iOS5 och de funkar fin fint när jag sedan satt och pilla på telen ändra jag tangentbordet till Emoji symboler så att jag kan använda smileys. Att jag inte gjort de tidigare :D

Idag har Verre varit här några timmar vi fikade och gosade med råttorna. Verre gillade Sotis och jag tror Sotis gilla Verre också, eller jaa Sotis gillar alla xD Hon är så genom snäll den råttan med hjärtat på rätt ställe <3 Jag skulle även städat idag men varken jag eller pappa orkade åka och hämta spån till marsvinen så det blir imorgon, då jäklar ;) Imorgon ska jag träffa Emmis också, ska kolla om hon vill komma hit och äta pizza med mig och pappa :P haha.


Råttmyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0