Delat flocken och kladdkaka

Hejsan hoppsan! :)

Idag har jag äntligen fixat spån och gjort rent hos mina grisar :) Vad lyckliga dom blev! :D Fast mina gamlingar börjar bli skruttiga och tunna :/ Jag delade av den stora buren så Guava(7år), Masse(7år) och Ebony(6år) går på en halva och resten på den andra. Så nu kan jag ge fri tillgång på torrfoder till de äldre. Dom andra är nämligen tjockisar och skulle fasen inte kunna gå om dom skulle ha fri tillgång. Så de fick bli en delad flock :( Så jag hoppas gammeltanterna kan äta upp sig lite och leva gott och lyckligt in i det sista.

Nu har jag gjort en kladdkaka som jag ska smaska i mig. Eller ne jag ska nog bara smaka på den idag för imorgon kommer den vara mycket godare ^^ och Emmis kanske har lust att komma en sväng då (hon kunde inte sist) så hon kanske kan få smaka på den också :P Ne nu jag ska se om det finns nåt roligt att titta på, vill bli trött för imorgon ringer klockan 4.15, iiischh.. Sånt är livet. Ha de gött!

Ebony<3

Guava<3

Masse<3



Kommentarer
Postat av: Madde

Fy bubblan vad jag blev sugen på kladkaka nu! :O

2011-10-19 @ 21:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0