Miss u like hell

Hejsan hoppsan!

Gooosh vad seg jag är. Har legat och små sovit hela dagen, kan de bero på det tråkiga vädret? Suck.. Men jag var tvungen att gå upp och försöka vara lite social runt 4, då vi firade min pappi idag. Han fyllde år i fredags så idag bjöd han hem farmor, farfar, Malin, JK, Emma och Ponte på fika.

Annars då? Jo jag städade hos marsvinen och Puttis idag, känns verkligen konstigt med så få grisar i bokhylleburen.. hmmf men NEJ Lina, det blir inga fler marsvin. Jag ska försöka hålla ner djur antalet lite eller jaa det blir ju fler råttor ;) Men jag har sagt att en bur med råttor inte fler plus att jag ska verkligen ha tiden för dom alla.

Idag har varit en stor sakna Ella dag. Det är verkligen tomt utan henne, hon är så personlig och mammas lilla hjärtegull <3 Kan ha blivit en sådan dag då jag drömde om henne i natt. Drömmen var dock lite konstig, jag fick hem henne tjock som tusan om magen och efter några dagar ploppade det ut MASSOR av pinkisar! Dom var hur många som helst och dom var i alla olika färger och teckningar, hel knasigt xD Undra om den drömmen blir sann? Nee, jag hoppas att de blir runt 5-10 ungar och att dom är i varierade bruna och blå och typ hälften essex :P Men det kan ju bli hur som helst vilket gör det hela så sjukt spännande. Har redan fixat i ordning bebis buren för Ellas ankomst på söndag :)



Kommentarer
Postat av: Jj

Wow, de små liven ploppar ut fort va? Hade ökenråttor som liten och de fick ungar på en vecka kändes det som :P

2011-11-27 @ 20:33:33
Postat av: Svar till Jj

Jaa :) Dom går dräktiga 21-24 dygn och om parningen tog den 22 så kommer hon vara hemma en vecka innan bebisarna kommer :D

2011-11-27 @ 21:01:26
URL: http://linaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0