Elsas värld

Heej!

Jag är så sjukt schleeten, gick upp 4.15 i morse och har inte ens tagit en g-vil. Har jobbat lite halv segt och lugnt ;) Fanns inte så mycket att göra så har skojat lite med alla roliga kunder man har :P Linkan bytte termostat på bilden också, den tackar vi så hjärtligt för, nu kan man äntligen få lite värme i bilen :)

Har sett att tv3 gjort reklam för Elsas värld och jag har jag alltid tänkt att det ska jag se, men det har aldrig blivit av. Jonna, tack för påminnelsen ;) Hon hade bloggat om det ;P Så nu har jag kollat igenom alla avsnitten som finns ute på tv3play :) Och jag säger exakt som Jonna: "den är så störd och pinsam haha och rooolig :P KNÄPP är nog rätt ord, men jag gillart ;D" Så alla ni tjejer kolla vettja ni lär också gillat ;)

Angående förra inlägget om dumbo eller rex så har jag idag lottat för att se va "ödet" skulle säga. Gjorde 2 lappar och skrev på. Jag tänkte först till 3, på första stod det dumbo... på andra stod det rex... på tredje stod det dumbo.. på fjärde stod det rex.... haha så ja den sista avgjorde. Vad tror ni det blev?  På den femte stod det*trumvirvel*...r...d... dumbo.. Så jag antar det blir dumbo, om inte Linda blir arg och galen på mig xD Men jag måste nog ändå träffa dom små igen och se ;) :)


Denna fjomp har varit en riktig gnällspik idag, men nu sover han äntligen! :)

Kommentarer
Postat av: Jj

Haha ja visst är det bra! Gillar att hon är så osvenskt pinsam o crazy ;D lilla Lowa har oxå varit grinig i dag?! Märkliga djur, men nu sover hon me ^^

2011-11-29 @ 16:40:17
URL: http://citysessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0