Dumbo eller rex?


Gaaaahh! Jag har beslutsångest! Vilken råttunge ska bli min, den släta med dumbo öron eller den rexade med topp öron? Jag kan verkligen inte välja.. Jag älskar ju dumbo för dom ser ju så tokiga ut, dyng söta! Men jag gillar även rexar med deras lockiga päls.. Hmmf.. Dumbo eller rex? Rex eller dumbo? Jag måste nog vänta och se tills dom öppnat ögonen och tills man ser öronen lite tydligare. Hoppas inte Linda blir galen på mig...

Var och besökte bebisarna idag efter jobbet. Dom växer verkligen så de knakar och dom är så goa! <3 Jag älskar dom redan! :P Kommer bli som en galen panna när Ella får sina ungar här.. Hur ska de gå?! xD Jag längtar iaf ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0