3 dåliga och 3 bra nyheter

Hejsan!

Nu har det hänt en del sen sist.. Jag har som rubriken lyder 3 dåliga och 3 bra nyheter. Jag börjar med dom dåliga Ebony, Guava och Masse har lämnat mig. Mina gamlingar orkade inte längre och jag saknar dom.... Det är jätte tomt, dom var bland mina första marsvin. Nu har jag bara 7 marsvin kvar... Jag orkar inte skriva mer om det, tårarna rinner..

Dom bra och glada nyheterna är att jag kommer få hem en ny råttbebis till jul :) Och att Ella blev silverpet på utställningen och att hon nu träffar en fin hane! Kommer få hem henne nästa helg med bebisar i magen :)

Bebisen som jag kommer få hem har jag följt sedan den föddes hemma hos Linda. Eller jag kan inte säga just den egentligen för jag har inte bestämt vilken jag vill ha än ;) Dom är såå söta, kolla in:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0