Bebisar 2 dagar

Hej!

Nu har bebisarna blivit 2 dagar och dom ser ut att må bra allihopa. Pigmenteringen syns lite mer nu och jag ser en tydlig essex prick på några av dom mörkare :) Dom ljusa ser jag ingenting på, men snart så ;D Jag längtar tills dom får sin päls så man kan se deras färger, så spännande :D

Jag har nog glömt att nämna att kullen har tema båtar/fartyg efter mamma Elanora och dom ska börja på E efter pappa Eine Verra, lite tråkigt att det blir på samma bokstav men nu heter ju pappsen som han gör ;) Har redan hittat några namn som jag fastnat för men dom får ni veta nån annan dag ;P





Kommentarer
Postat av: Frida

sötnosar... <3 hoppas det blir många essexar...

morbror Egon o halvbrorsan Hassan hälsar... =P



2011-12-18 @ 12:54:49
Postat av: Madde!

Hoppas dom får päls snart :)!!

2011-12-18 @ 18:20:53
Postat av: Isabella

Synd att det bara var 4 hanar ;) Söta är de iallafall :)

2011-12-18 @ 18:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0