Tjuvkik

Hejsan hoppsan! :)

Jag har redan tagit en titt på bebisarna när Ella fick sin frukost, men jag tog inga kort. Det jag försökte göra var att se vad det är för prickar och bläsar dom har i ansiktet. Det stämmer inte riktigt med det jag trodde först och skrev i några inlägg ner. Jag är helt säker på hanarna dom är mörka och tydliga, 3 är essex och 1 utan något. Men honorna, det är svårt. Tror det är 1 essex eller om man ska räkna en liiiten pyttte strimma i pannan på en hona så vet ja inte? På en utav dom ljusare ser jag inte om det är en prick eller om den fortsätter neråt mot nosen medans den andra ljusa har en större bläs som nu tycks bli lite smalare på ena sidan och inte en sån där som ser ut som ett upp å ner vänt V. Ne jag får nog sluta klura fram och tillbaka helt enkelt blir ju tokig. Vänta på pälsen är ju så jobbigt. Men jag har nog inget val. ;P


Här har vi min andra spillevink som snart kommer hem, Soulweeper.


Foto: Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0