Pojkar och flickor

Hejsan!

Idag har jag varit iväg och handlat julklappar, tog en snabbtitt på bebisarna innan jag åkte och kollade så att alla hade fått mjölk. Och det hade dom :)

Efter staden åkte jag och hämta Linda och körde hem oss. Jag ville veta könen på bebisarna och eftersom det är min första rått kull hemma så ville jag att hon skulle bekräfta om jag hade rätt eller fel.. Vi började med att ta fram med alla ungar, ehm en hona, en hona, ne en hona till, uhm ännu en hona. Jag trodde jag såg fel eftersom det började med så många honor så jag tvekade men fortsatte, ah en hane, ehm den här är jag tveksam på men en hane, en hane, uhm en hona och en hane. Så jag hade ganska så rätt tror vi i alla fall. 5 honor och 4 hanar kom vi fram till. TACK Linda för hjälpen! Nu ska vi bara få klura ut färger sen också, några pannfläckar har vi redan sett skymten av :D Essex bebisar, here they come! ;)

Ne nu ska ja fetta med chips, dip och cola :D Ha de gött!


9 små pinkisar



5 honor




4 hanar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0