Ingen alls

Hellu! :)

Idag har jag haft fullt upp! Har hjälpt Anna att flytta grejer ifrån stugan till hennes nya lya. Eller jag gjorde inte så mycket ^^, tog mest hand om lille Tristan :) Lille och lille förresten han har ju blivit stor och tung! 8 kilos bebis ;) Men det var kul att se dom.

Efter det åkte jag hem till Linda, bada råttor och gosa bebisar! ;D Dom växer så det knakar och alla har öppnat ögonen eller jaa lite i alla fall. Sjukt söta är dom alla 4! :D Längtar tills min kommer hem. Det är nu bestämt vilken, det blir den rexade för tydligen har vi bara inbillat oss att den andra är dumbo! HAHA! Alla är toppörade.. Så nu hoppas jag så sjukt mycket att Verra (Ellas kille) är dumbobärare men det var tydligen en liiiiiten chans. Jag vill ju ha dumbo... Jajja återstår att se :)

Ikväll blire en riktig hemmakväll med pappi. Mat, cola, chips och idol ;) Ha de gött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0