Ella dag 22

Hallå!

Vart är bebisarna? Kom dom i natt? Nee, Ella håller fortfarande dom små inne i magen.. suck. Matte vill ju inte vänta längre. Hon beter sig som vanligt, vill komma ut och leva rövare. Hade henne ute ett tag förut vägde och fotade. Vågen stod då på 513gram och jag hoppas nu att de här är dom sista magbilderna för jag vill ha pinkisar att fota ^^

Just nu ligger hon och sover i toan med huvudet på kanten, why toan liksom? Not fresh. Men hon gör ju som hon vill.. Ne jag ska nog glo lite tv och väääänta, denna eviga väntan.. Jag tycker jag har väntat länge nog.. Ella?! Sätt fart nu! ;)


Kommentarer
Postat av: Jj

Tjockis ;)

2011-12-14 @ 13:07:11
Postat av: Isabella

Spännande att se hur många det blir :) Landi gick upp 140 gram, och ändå blev det bara 7 ungar.

2011-12-14 @ 20:38:19
Postat av: Svar till Isabella

Jaa det är jätte spännande! :) Hoppas vi får veta snart hur många det blir. :D

2011-12-14 @ 21:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0