Ella dag 20

Hejsan!

Jag är nyfiken, kan inte bebisarna komma nu? :) Vanligaste dagarna att dom föds är 21-23 så jag har inte alls långt kvar att vänta :D Tossan springer just nu runt fönstret, i sängen och på mig. <3 Jaa jag gör faktiskt inte så mycket mer än att vänta här hemma. Sov dåligt i natt så tänkte förut att jag skulle ta ett g-vil på 30minuter men det råkade bli 2 timmar, så nu är jag lagom seg i huvudet.. iisschh. Här får ni dagens magbilder plus att matte råkade bjuda på en chips bit ^^,



Nyss: Ella va på andra sidan sängen med kudde flaskor och annat i vägen mellan oss.. Jag ropar på henne och  slår med fingrarna på kudden.. Dirket titta hon upp och börja springa mot kudden, hoppa upp och börja tokknastra! <3 Man blir ju bara sååå varm i hjärtat! För er ikke råttmänniskor så betyder knastra att dom trivs/myser m.m. :)

Kommentarer
Postat av: Jj

Söta Ella är kär i dig ^^ så söt! Rolig bild den i mitten , Daniel tyckte hon liknade en råtta ur råttatouille xD

2011-12-12 @ 21:46:51
Postat av: Svar till Jj

Jag är med kär i henne ;) :D Hahhaa jag tjuter nästan när jag ser på den bilden. Hon gör såna miner xD haha! Jag har ju tyvärr inte sett råttatouille, måste göra det :)

2011-12-12 @ 23:18:00
URL: http://linaaj.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag e fan också kär! Bästa uttrycket jag sett! HAHAHAHAHAHAH

2011-12-14 @ 22:09:57
Postat av: Madde

HAHAHAHAHHA jag dör :) alltså hon är förbannat söt

2011-12-14 @ 22:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0