Ella är hemma!

Hejsan hoppsan! :)

Det blev Ikea igår, köpte det jag nämnde i andra inlägget förutom det viktigaste, julklapparna! Gah vad svårt det ska vara, suck.. Jaja får komma på nåt och åka till staden.(Norrköping)

Ella min älskade Ella är äntligen hemma! :D Och magen är större ;) :) Hon väger nu 448gram så det är en ökning, igår vid hemkomsten vägde hon 435gram. Hon är nu ute och springer, förut knastra hon och myste järnet med mig <3 Älskade lilla råtta! Dock höll hon mig vaken i natt så jag har kanske sovit 3 timmar sammanlagt. Hon tyckte det var helt okey att riva papper och bädda hela natten lång.. Funderar på att sova i andra rummet i natt för jag behöver sova, blir jobb heeeela veckan! Iiiiscch, men money money money... :P

Nu ska vi mysa vidare jag och Ella och fixa lite innan det blir sängen, ha de gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0