Eftermiddag med grisarna

Hejsan!

Jag har repat mig efter min mardröm.. (Jonna jag bad faktiskt pappa kolla brandvarnarna och dom funkade) Så jag hoppas verkligen jag kan rädda mina älsklingar OM det skulle hända nån gång.

Har varit iväg och handlat på förmiddagen. Det blev en massa grönsaker, nyttigt och gott till Ella som behöver skämmas bort lite när hon äter för fler ^^, hehe. Köpte leverpastej, ägg, olika fröer och välling m.m. Så nu är verkligen allt klart tills hon kommer hem imorgon :D

På eftermiddagen har jag pysslat med grisarna, städat och klippt alla klor och gett dom lite lördags godis(vindruvor och selleri) Självklart får vi inte glömma Puttis men han ingår när jag skriver grisarna inte för att han är en gris men nästan ;D Han är i alla fall för go den kaninen <3

Imorgon ska jag nog åka till Ikea med Madde, Lisa och Bodil, om jag kunde haka Madde? Då ska jag försöka köpa julklappar och så ska jag kolla efter foderlådor och lite råttsaker :) På kvällen sedan ska jag hämta Linda i stan och min ELLA! :D Yaaaay! ;D


Kommentarer
Postat av: Jj

Åh nu blev ju JAG sugen på vindruvor ;) vilken lyx! Lowa har fått kräftstjärt i dag men hon fattade inte att det var mat,lekte bara med den, knäpp katt :P. Det gick dock bättre med ägg som blev över efter att jag penslat bullarna :p

2011-12-03 @ 20:38:46
Postat av: Madde

Klart du kunde det :)

2011-12-04 @ 20:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0