Bebisar 6 dagar

Tjollahopp tjollahej! :D

Idag är jag på bra humör :) Trots att jag gick upp klockan 7 i morse, har varit i stan med syrran och fixat lite ärenden plus några julklappar. Nu väntar jag på mat som en gapade liten fågelunge, pappa fixar potatismos och fiskpinnar (torsk till mig) :)

Idag har jag också fotat bebisarna en och en, men jag är inte så hajj på att ta fina kort har jag märk ;P haha. Men dom får duga helt enkelt. Och jag tror att 7 stycken är blå, antagligen russian blue och dom två ljusare vet jag inte än. Dom skymtar lite i blått/grått dom också men en ljusare nyans. Snart får vi veta för dom små liven börjar få päls :D

Hane utan tecken


Hane essex

Hane essex

Hane essex


Hona utan tecken

Hona essex

Hona med liten strimma/prick, essex?

Hona med bläs, essex missmarked?

Hona med prick/bläs, essex missmarked?


Hela högen <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0