Anna 23 år, Ella dag 19

Hejsan!

Idag fyller min fina vän Anna år! Grattis! Har varit där på eftermiddagen, fikat och snackat skit. Trevlans! :) Vi kom fram till att jag ska försöka hjälpa henne med hästen Farwa, ska bli kul att rida lite igen. Om jag ens kommer ihåg hur man gör?! xD Men de sitter väl i benmärgen, eller? ;P

Kom hem för ca 1 timme sedan, så jag har bara donat med Ella. Städat buren och gett henne lyxmat (kyckling, räkor, pasta, sallad, tomat, gurka, ärtor, majs, champinjoner och kokt ägg) Hon har även varit ute och sprungit i sängen, på golvet, upp och ner på buren ;D Tokig! Hon är nu inne på dag 19 och väger 490gram. Linda och Zickan har gissat på hur många bebisar de tror kommer och dom gissa på 12 och 11 men Linda tror mera på 14 nu i efterhand och jag har verkligen inte den blekaste, men jag vet att jag kommer få fullt upp! haaha xD

Just nu segar jag och äter skittles! Så jävla gött! Varför finns inte dom i Sverige för?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0