Utställning i Göteborg

Hej!

Idag är det råttutställning i Göteborg som min lilla Ella är iväg på. Jag väntar spänt på resultat.
Linda som är Ellas uppfödrare har nämligen åkt iväg och ska ställa ut några råttisar. Ella, hennes syster och bror ska ställas i pet och om jag inte tänker helt fel ska Ella och hennes syster även ställas i standard för essex. Jag hoppas min lilla råttis sköter sig och kommer hem med strålande resultat, men jag kan nog tänka mig att hon är rädd. Mycket folk och en massa okända ljud, inte lätt för en liten Ella. Men jag kan bara vänta och se när Linda hör av sig.

Det är en till uställning i Kallhäll den 10 september som jag själv gärna skulle vilja åka till. Men jag vet inte om jag vågar köra dit själv, mesig som jag är. Så får se hur det blir. Vore väldigt kul iallafall. Nån som vill haka? ;)


Ella som liten bebis <3

Kommentarer
Postat av: Madde hn

Tjoooooooooo!

Vilken söt blogg du fixat!

Jag följer gärna med då om jag inte jobbar, vore kul! Kram

2011-08-22 @ 23:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0