Burstädning

Hej hej! :)

Jag hittade ingenting i stan igår :/ Det ända jag köpte med mig hem var lite godis till kaninen och marsvinen. Hade inget shopping humör, så jag vet inte om man kanske ska kalla de bra? För jag sparade ju pengar xD
När vi kom hem sen så kollade vi på filmen The Roomate, den var rätt så bra. Snyggingen Cam Gigandet var ju med :]

Idag är det lördag och jag ska bara vara hemma och ha en djurdag. Ska städa hos både marsvinen och råttisarna. Gosa med alla! :) Och självklart ska jag tvätt svans också :P De värsta är att jag tycker inte ens de blir nån skillnad :/ Återstår att se den 10/9 för nu är det klart att jag åker dit. :D

Nu ska jag kolla lite friidrott innan jag sätter fart med städning. Ha en bra dag!


Sotis och jag håller i hand :]


Kommentarer
Postat av: Madde hn

Han är ju inte snygg! Mohahah

2011-09-01 @ 22:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0