Torsdag

Tjabba tjena hallå! :)

Idag har jag varit på ganska bra humör, har varit skönt. Försökte sova ut i morse men givetvis ringer telefonen och väcker mig. Vägrade gå upp och svara, kollade sedan på nummer presentatören och ser att de va nån skit försäljare, fasen ska dom ringa på morgonen för!? Jag vill ju sova! Men när jag väl gått upp gav jag alla djuren frukost, marsvinen fick salladskål, råttorna fick gröt med frukt/müsli puré och jag fick mackor och oboy. Har inte hunnit med så mycket annat idag än jobbet. Kom hem för ca 2 timmar sedan och har gett djuren mat och kollat på true talent. Gosh vad Danny är snygg ;)

Imorgon är jag ledig. SKÖNT! :) Blir att fixa med djuren och sedan åka och ge hö åt Bodils hästar Ali och Finezza. Jag ska nämligen åka med Madde och Bodil till stan och kolla lite i affärer, och då kommer dom båda befinna sig i Finspång så jag har åtagit mig att ge dom små pollarna hö så dom får något i magen under dagen. Förut idag fick jag för mig att de var en massa som skulle inhandlas men jag skrev aldrig ner det och nu kommer jag inte på ett skit. Hmm mitt minne är ju sjukt dåligt! Ehm ajja får väl se om jag kommer på det imorgon. Ha de gott!


Visst ser jag bra ut matte? :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0