Sööööööndag

Hej alla rara!

Idag är det söndag och jag har typ söndags ångest, inge kul :/ Som tur är finns det ganska bra tv program att titta på. Tv4 fakta sänder just nu Animal RSPCA, det gillas. Önskar de kunde finnas i Sverige, då skulle jag utbilda mig till en djurpolis :)

Fick veta lite mer om utställningen igår, Linda ringde lite senare och berättade. Ella löpte ju givetvis därför hon var pipig och missnöjd, det är ju inget man kan göra något åt. Ellas syster Eladia hade fått nästintill likadan bedömning som Ella men istället för den vita lilla fläcken så fick Eladia neddrag på blekningen. Men det är ju något som kan ändras med tiden. Brodern lilla X fick mycket bra bedömning men kammade inte hem någon rosett däremot gjorde morbror Valle det! Han har bara fått 2:or de senaste gångerna men igår fick han en 1:a och tog hem Best In Show! Stort grattis Linda och Valle! :D Wooohoo! Ella är nog stolt över sin morbror :]

Ikväll kommer jag nog få hämta hem min lilla tös. Om det inte blir allt för sent som Linda kommer hem. Men det hoppas jag inte, saknar min lilla tossa. Ska bli skönt att få hem henne. Tror nog Sotis, Molly och Etta också har saknat henne.


Några andra jag saknar.... mina gossar Manne och Milo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0