Råttblogg!

Hej!

Det var inte igår! Har ju för sjutton gått ett år xD Men nu har jag tänkt att hålla igång någon sorts av råttblogg. Hur det går får vi se :) Kanske inte just inriktar mig på att bara skriva om råttorna även marsvinen och lite annat kommer nog också dyka upp. Men anledningen till att jag ens tar upp bloggen igen är för att vid något senare tillfälle kommer det kanske dyka upp någon råttkull här hemma och då är det mycket enklare att lägga upp allt om det här.

Börjar med att presentera mina underbaringar till råttor.

(Sorklands) Elanora "Ella", agouti essex dumbo 110403
Vendetta "Etta", black european berkshire 110405
Molly, chocolate agouti hooded rex 101118
Sotis, black irish berkshire 101118

Det här är Etta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0