MAT

Hej hej!

Oj oj oj vad jag är trött. Gick upp kvart över 4 för att jobba ett pass och efter det så var jag hundvakt åt lilla Rick. Eller vänta lite nu, lilla? Ehm han har blivit STOR! Var ett tag sedan jag hade honom och oj vad glad han blir när jag kommer. Linkan blir förvånad varje gång och säger att Rick blir enormt glad när han får syn på mig :) Tror Rick är lite kär ^^, hihi. Efter en dag med Ricken åkte jag och handlade mat, och nej inte mat till mig. Bara djurmat kom jag hem med, blomkål, salladmix, paprika, vitkål, salladskål, leverpastej m.m. aha okey då jag ljög, jag köpte även lite godis och cola till mig x) Så både marsvinen, råttorna och jag blir nöjd :)

Jag har också försökt att komma på hur jag ska lösa problemet jag har med min råttbur. Det kommer nämligen massa skit emellan bottenplattorna och gallret och de stinker apa. Har funderat på om det skulle funka med att sätta dit nån sorts av fönsterlist som man fäster runt om botten. Men frågan är om råttisarna kommer låta det vara. Nån som har en smart lösning?

Imorgon är jag ledig och ska då försöka fixa mitt rum. Råttornas bur måste stå på nåt annat sätt så jag får offra min stora säng och ställa in en mindre. Lite ommöblering i rummet borde också göra susen. Återstår att se! Nu ska jag mummsa godis och dricka cola, tydligen också se på speedway ;/ Ha en bra kväll! :)


Titta matte jag har inga tänder xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0