Ellapellaplutt


Hello hello!

Jag hämtade hem lilla Ella igår och oj vad trött hon var den lilla råttstackarn. Hon somnade i transporten påväg hem. Väl hemma tog dom andra emot henne vänligt med lite nos och tass puffar. Det första Ellis gjorde var att hälsa på alla såklart med efter de for hon upp i sputniken och hittade en brödbit som hon tyckte såg mumsig ut ^^,
Innan jag skulle gå och lägga mig tittade jag till dem och alla låg i samma sputnik och myste! :) Mina små sötnosar! Eftersom vi fick avdrag eller noteringar på svansarna ska jag försöka tvätta av Ellas svans typ varannan dag så får vi se om den blir bättre till nästa utställning. Och stackars lilla Molly har blivit förkyld så det kanske blir en tripp till veterinären för lite medicin, om hon inte blir bättre snart. Inte kul, bara hon som är det också :/
Naej nu ska jag tvätta svans ;) Ha de gott!


Tittut Sotan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0